zarabianie na tiktoku

Zarabianie na TikToku. Jak zarabiać na popularnej aplikacji?

Zarabianie na TikToku jest możliwe, o czym przekonało się już wielu TikTokerów z całego świata. Niezwykle popularna aplikacja oferuje szereg możliwości, dzięki czemu zmonetyzujesz swój profil. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak zarabiać na TikTok konkretne pieniądze!

tiktok

Jak zarabiać na TikToku?

Poniżej prezentujemy 6 najpopularniejszych metod, za sprawą których zarobisz na TikToku. Są to sprawdzone sposoby wykorzystywane przez osoby, które na co dzień zajmują się zarabianiem pieniędzy przez Internet. W wielu przypadkach osoby te utrzymują się wyłącznie z działań podejmowanych w sieci. Dlaczego więc nie spróbować zarabiania na Tik Toku?

1. Marketing afiliacyjny na TikToku

Jedną z najlepszych metod zarabiania na TikTok jest marketing afiliacyjny.

Reklamodawca płaci Partnerowi (użytkownikowi TikToka) kwotę prowizji za wykonanie określonej akcji, np. sprzedaż.

Załóżmy, że udostępniasz na TikToku filmy związane z urodą, makijażem oraz zdrowym stylem życia. Możesz promować produkty nawiązujące do tej kategorii. Reklamodawca dostarcza ci specjalne linki, które rejestrują kliknięcia. Jeżeli ktoś z twojego polecania dokona zakupu określonego produktu, otrzymasz prowizję. A często jest ona niemała!

Przykładem programu afiliacyjnego, w którym zarobisz nawet kilkaset złotych z jednej sprzedaży, jest NutriProfits. Możesz promować np. batony proteinowe, kolagen czy odżywkę do rzęs. Oprócz tego znajdziesz także wiele produktów z takich kategorii, jak odchudzanie, trądzik, oczyszczanie organizmu czy kulturystyka.

nutriprofits dashboard
Zarobki w NutriProfits są naprawdę wysokie!

Afiliacja to sposób na zarabianie na TokToku, który prawdopodobnie zagwarantuje ci największe zyski.

Pamiętaj, że marketing afiliacyjny to pojęcie bardzo szerokie. Ta technika pozwoli ci promować na TikToku sprzęt elektroniczny, książki czy nawet sprzęt AGD. Wiele zależy od twojej pomysłowości, liczby subskrybentów oraz niszy, w jakiej działasz na aplikacji.

Jednym ze sposobów promocji produktów jest TikTok Live. Podczas transmisji na żywo możesz zrecenzować promowany produkt, a link do jego zakupu umieścić w bio profilu.

2. Sprzedaż kont TikTok

Kolejny sposób na zarabianie na TikToku polega na tworzeniu kont, rozwijaniu ich, a następnie odsprzedaży.

Podobnie wygląda zarabianie na Instagramie. Tworzysz treść w określonej niszy, zbierasz followersów, a następnie odprzedajesz konto za określoną stawkę.

Jak sprawić, że konto stanie się popularne? Wystarczy tworzyć zabawne, przyciągające uwagę treści, które są oryginalne i wzbudzają zainteresowanie TikTokerów.

Możesz także tworzyć filmy, które skupiają się na jednej konkretnej tematyce, dzięki czemu przyciągniesz potencjalnych klientów zainteresowanych odkupieniem konta lub nawiązaniem współpracy.

3. Darowizny

Innym sposobem, który pozwala zarabiać na TikToku są darowizny. Można je wysyłać i otrzymywać podczas transmisji na żywo, a następnie wymieniać na prawdziwe pieniądze.

Jeżeli posiadasz dużą ilość subskrybentów, a twoje transmisje na żywo przyciągają spore rzesze fanów, z pewnością znajdzie się ktoś, kto przekaże ci darowiznę.

Na TikToku istnieją specjalne monety, które możesz kupować lub otrzymywać od innych użytkowników. Aby sprawdzić saldo monet, wystarczy, że przejdziesz do ustawień konta.

Znajdziesz tam także „prezenty LIVE” otrzymane w czasie twoich transmisji na żywo.

Podczas transmisji na żywo otrzymujesz monety, które następnie wymieniasz na diamenty. Z kolei diamenty możesz wymienić na realne pieniądze, które następnie wypłacisz za pośrednictwem PayPal.

4. Zarabianie na reklamie na TikToku

TikTok podobnie jak Facebook czy Pinterest, posiada swoją platformę reklamową, za pośrednictwem której możesz dotrzeć do potencjalnych klientów.

Platformę reklamową TikToka możesz wykorzystać do promocji swoich własnych produktów lub promocji ofert w ramach marketingu afiliacyjnego.

Jeżeli interesujesz się tworzeniem kampanii związanych z płatnym ruchem, TikTok z pewnością jest miejscem, w którym powinieneś przetestować skuteczność swoich kampanii.

Dlaczego warto reklamować się na TikToku?

  • Aplikacja oferuje możliwość dotarcia do 150 rynków na całym świecie.
  • TikTok dostępny jest w 75 językach.
  • Apka została pobrana na urządzenia mobilne ponad 500 milionów razy!

Użytkownicy TikToka spędzają bardzo dużo czasu na przeglądaniu treści. Są zaangażowani i chętnie tworzą kreatywne nagrania.

Aby rozpocząć działania w TikTok For Business należy zarejestrować się na stronie tiktok.com/business/en/apps/tiktok

5. Bycie specjalistą w określonej dziedzinie

TikTokrzy lubią twórców, którzy są kreatywni i podsuwają im sprawdzone pomysły. Zostając specjalistą w określonej dziedzinie, zbierzesz nie tylko subskrybentów, ale także potencjalnych odbiorców swoich usług.

Na TikToku popularne są filmy związane z makijażem. Często tworzone są one przez profesjonalnych makijażystów. TikTok jest kolejnym kanałem, który pozwala im docierać do nowych odbiorców oraz reklamować swoje usługi związane z wizażem.

Niektóre filmy na TikToku generują setki tysięcy wyświetleń i niewiele mniej komentarzy. To świetny sposób na reklamę produktów czy usług.

Za pomocą TikToka możesz także edukować innych twórców, jak stać się popularnym na Instagramie, Facebooku czy właśnie na TikToku. Oczywiście dobrze jest mieć w tej kwestii doświadczenie, zanim będziemy pomagać innym zdobywać popularność w social media.

6. Influencer marketing na TikToku

Wspomnieliśmy już kilkukrotnie, że możesz zarabiać na promocji produktów własnych lub w ramach afiliacji. Jeżeli jesteś znanym twórcą, który ma zaangażowanych fanów, możesz nawiązać współpracę z dużymi markami.

W takim przypadku otrzymasz konkretne wynagrodzenie przewidziane we wcześniej zawartej umowie. W przeciwieństwie do marketingu afiliacyjnego, musisz wykonać ustalone wcześniej działanie np. zamieszczenie określonej liczby filmów promujących daną markę czy kilkukrotne zareklamowanie marki podczas transmisji na żywo.

Taki rodzaj współpracy to jednak sposób na zarabianie na TikToku przeznaczony dla najpopularniejszych twórców, którzy mają wśród subskrybentów zaangażowanych fanów.

Plusem influence marketingu jest fakt, że niektóre marki same będą zabiegać o współpracę z tobą. Oczywiście pod warunkiem, że tworzysz wartościowe i użyteczne treści i posiadasz naturalnie pozyskanych subskrybentów.

Z takiej współpracy obie strony są zadowolone. Ty, dlatego że nawiązujesz umowę i otrzymujesz konkretne wynagrodzenie. Marka dlatego, gdyż zdobywa popularność za sprawą wpływowego influencera.

Podsumowanie – zarabianie na TikToku

Zarabianie na TikToku jest możliwe na wiele sposobów. Najpopularniejsze z nich wymieniliśmy powyżej. TikTok w swoim działaniu przypomina nieco Instagrama i jego stories. Różnica jednak polega na tym, że stories na Instagramie znikają po 24 godzinach, natomiast filmy na TikToku dostępne są do momentu, kiedy sam ich nie usuniesz.

Dodatkowo TikTok to platforma dla reklamodawców. Mogą oni kierować swoje kampanie do wielu użytkowników potencjalnie zainteresowanych danym produktem lub usługą. Jeżeli zatem korzystasz z platform ruchu płatnego i jesteś niezadowolony z efektów np. Facebook Ads, być może warto spróbować zarabiać na TikToku?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *